Roadmap voor Kennisleiderschap
De clou
Nu je precies weet waarmee jij het verschil maakt, heb je de basis voor je communicatie. We vertalen de woorden van jouw 'professionele identiteit', zodat je inspeelt op de behoefte van je klanten.

Branding, je merk bouwen, is in al je communicatie de essentie van je merk terug laten komen. Je merkbelofte en merkessentie vormen het fundament voor je communicatie. De 'toon die de muziek maakt' van jouw merk is van belang, maar zeker ook heel concreet de content die je gebruikt in al je communicatie. Wist je dat jouw wijsheden te vatten zijn in een 7, 8, 9,-tal 'moraliteiten'. Wanneer je die kent heb je de rode draad voor al je communicatie en weet je voortaan heel gemakkelijk hoe je je kunt presenteren en wat de content is voor bijvoorbeeld je social media of seminars e.d..
En wanneer je bovendien in de opbouw van je communicatie, tekst of presentatie neurolinguïstische structuren toepast, 'leer' je jouw klanten wat de reden is waarmee ze verder komen.
Je bereikt daarmee niet alleen kennisleiderschap, je klanten weten nu ook waarom jij voor hen de beste keuze bent.