Communicatie die raakt

Roadmap voor contentmarketing

De clou voor je communicatie

Nu je precies weet waarmee jij het verschil maakt voor je klant, heb je het fundament voor je communicatie. Wanneer je zowel de rode draad van je boodschap, als de essentie van je merk goed combineert, raak je (potentiële) klanten met je communicatie.

De inhoud van je boodschap gaat voornamelijk over je eigen wijsheden voor je klant en de merkbelofte die je hebt. In je merkessentie komt samen waar je voor staat en waar je voor gaat. Branding is eigenlijk niks meer dan dit op een goede manier overbrengen. Een hele krachtige basis waarmee je al je communicatie en je hele relatie met je klanten kunt vormgeven.

Met de Roadmap voor Contentmarketing heb jij nu de rode draad om je klant te 'raken'. Je hebt de vertaling van je eigen merk in woorden gefocust op je (potentiële) klanten. Hier kun je telkens weer uit putten voor al je communicatie, zodat je jezelf heel gemakkelijk presenteert op bijvoorbeeld social media. En tegelijk bepaal je nu ook eenvoudig de strategie in je bedrijf, omdat je precies weet waar jij voor staat en waar jij voor gaat.



In het programma Merk in Beeld vinden we de rode draad voor je communicatie en de motor voor je marketing. De 'Roadmap voor contentmarketing' heeft een achtergrond in Neuro Linguïstisch Programmeren. Het 'NLP-model marketing en branding' van Tiouw ligt hieraan ten grondslag.


Tip: Alle communicatie die je merkessentie bevat, vergroot je merkkapitaal.