Merk in beeld

- Het verschil voor je merk -

Individueel programma
Ondernemers, ZP'ers



Module 1
Merkscan - Ondernemende identiteit
dagdeel

Het belangrijkste onderdeel voor jouw Merk in beeld is de Merkscan. Jij en je bedrijf staan in het middelpunt bij de 'scan van jouw ondernemende identiteit'. We vinden de rode draad in jouw talent, jouw drive en 'je purpose' en hoe jij het anders doet dan andere ondernemers. Na afloop van deze module heb je inzicht in de essentie van jouw ondernemerschap. Het geeft je focus en verscherpt je koers voor je onderneming. Hierop krijg je je leven lang garantie, ook als je iets heel anders gaat doen.

✔ Jouw ondernemende identiteit
✔ Jouw What, How en Why
✔ Je talent, je drive, je kernwaarden
✔ Je ondernemende carrièreprofiel
✔ Je product én het verschil
✔ Focus en koers voor je onderneming



Merk-in-beeld-room
Module 2
Roadmap voor contentmarketing - Rode draad voor je communicatie *
dagdeel

Wanneer je de Merkscan wilt gebruiken om je klant te 'raken', dan past deze module jou. Deze module kan los gevolgd worden, maar juist de diepgang vanuit je ondernemende identiteit maakt het een sterk geheel. We 'kruipen in de huid van de klant' en gaan de woorden vinden 'een laag dieper', waarmee je echt contact maakt met je (potentiële) klanten. Naast inzicht in de essentie van je merk, kun je meteen aan de slag met de Roadmap voor contentmarketing, de rode draad voor zichtbaarheid van jouw bedrijf.

✔ Je rode draad voor vlogs, blogs, social media
✔ Jouw content voor communicatie - waarmee jij je klant rijk maakt
✔ Je merkbelofte
✔ Je merkbeleving - tone of voice
✔ Je merkessentie
✔ Je Roadmap voor contentmarketing


* Je hoeft niet per se ZZP'er te zijn. Als zelfstandig ondernemer mét personeel, bepaal jij de koers en is jouw drive leidend. Jouw personeel en interne communicatie zijn dan interessant om je merk te bouwen.



Module 3
Opmerkelijke methode - Het verschil bewijzen
dagdeel

Met Module 3 komt alles samen. We kijken vanuit de ontwikkelingen in je markt en je doelgroep naar jouw visie en wat je merk daarin betekent. We formuleren je missie en ook je elevator pitch. Je ontvangt een praktisch (en mooi) grafisch overzicht van de Merkscan en Roadmap voor contentmarketing voor dagelijks gebruik. Ook maken we de aanzet voor een Opmerkelijke Methode om je merkbelofte te bewijzen, waarin jouw onderscheidend vermogen is verwerkt. Je hebt nu je koers helemaal scherp en focus om aan de slag te gaan met je marketing en communicatie.

✔ helicopterview
✔ Markt en doelgroep in beeld
✔ visie
✔ missie
✔ Elevator pitch
✔ Opmerkelijke Methode om merkbelofte te bewijzen
✔ Module 1,2,3 uitgewerkt in een (strak grafisch) overzicht






✔ Inzicht
✔ Strategie
✔ Zichtbaarheid

Alvast proeven van jouw Merk in Beeld? Dat kan zeker!
Een kennismakingssessie  is gratis, dus plan 'm gewoon in: lian@merkop.nl